Januártól: adóügyintézés kormányablakban

Oszd meg másokkal!

Desktop

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságához tartozó fővárosi kerületek közül egyszerre négy kormányablakban is nyílik NAV ügyfélszolgálat.

2018. január 2-ától így a XII. kerületben is lehetőségük lesz az adózóknak adóügyeiket Budapest Főváros Kormányhivatalának a Kiss János altábornagy utcai kormányablakában intézni.

Az új NAV-ablakokban az alábbi ügytípusokban várják a hivatal munkatársai az ügyfeleket 2018. január 2. napjától: általános tájékoztatás magánszemélyeknek, segítségnyújtás nyomtatványok kitöltésében, adókártya ügyintézés, biztosítási jogviszony rendezése, folyószámla ügyintézés, beadványok-, bevallások-, kérelmek átvétele; segítségnyújtás szja tervezet javításához, csekk kiadása, bankkártyás (POS) befizetések lebonyolítása, ügyfélkapu ügyintézés.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?
Hirdetés
Desktop

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek