Szólt a BKK-nak, hogy 50 forintért tudott online bérletet venni: nem köszönték meg, viszont legalább feljelentették

Oszd meg másokkal!

Desktop

Miután a keddi sajtótájékozatón Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója elmondta az online jegyértékesítés problémái kapcsán, hogy "Az okos megoldások az okos embereknek valók. Aki nem érte el azt a szintet, hogy egy okostelefont tudjon kezelni, annak ez nem egy kényelmes megoldás.", kiderült, hogy lehet fokozni.

 Egy 18 éves fiatal írt a BKK-nak, hogy baj van a rendszerükkel, ugyanis a honlapjukon pár szám átírása után 50 forintért sikerült bérletet vennie. Az amúgy 10 ezer forintos bérletet nem használta fel, ezt meg is írta a levélben. A levelét nem hogy nem köszönték meg, de nem kapott választ sem, viszont a BKK feljelentette őt. A vállalat hackertámadásról beszélt, a fiatal átlagos felhasználónak tartja magát. 

A feljelentésről még nem kapott értesítést, csak a hírekből hallotta ő is. Az esetről az RTL Klub forgatott videót:

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek